het kan ook niet normaal.. - Reisverslag uit Tîrgu Mureş, Roemenië van Laury Kruk - WaarBenJij.nu het kan ook niet normaal.. - Reisverslag uit Tîrgu Mureş, Roemenië van Laury Kruk - WaarBenJij.nu

het kan ook niet normaal..

Door: Lauzziee

Blijf op de hoogte en volg Laury

15 Juli 2012 | Roemenië, Tîrgu Mureş

Na weer een beetje opgeknapt te zijn van de zonnesteek, gingen we vrijdag terug naar tirgu mures. Naar de base camp zeg maar waar onze koffers stonden. daar aangekomen waren we blij dat we we waren. We hadden een lange bus reis achter de rug en hadden honger. We liepen naar de deur en konden hem gewoon open doen. Dat opzich was al apart, want hij hoort gewoon dicht te zitten.. We gingen onze slaap zaal binnen en liepen direct naar onze koffers toe. Arianne was als eerst naar binnen gegaan en vroeg zich hardop af waarom haar koffer zo overhoop lag. Ik was hier 2 dagen geleden nog geweest en wist zeker dat hij dichtzat toen we weg gingen. Omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde liep ik gelijk door naar me eigen koffer. Die trof ik helemaal open gemaakt aan. Alles was door de wat gehoor en me kleding lag over de hele kamer. Gelijk maar kijken wat je mist dus.... En ja hoor ik kwam met 25 kilo aan op schiphol en ik denk dat ik nu nog 15 kilo over heb.. Er is echt een hele lijst gejat aan spullen. Nu kan ik er wel normaal over praten maar toen was ik echt verschrikkelijk boos... We hebben de politie gebeld en die zou eraan komen. En terwijl we nog bezig waren om boos te zijn over de koffers en het gestolen spul kregen we te horen dat alle roemenen naar huis werden gestuurd.ze zouden het werkproces niet bevorderen. Dus waar we hier eigenlijk voor waren heeft nou ook geen doel meer. We moeten alleen verder met het bouwen van huizen en greppels graven enzo. Zo jammer allemaal... Nou zaten we er met ze allen natuurlijk ff doorheen en zijn we die avond uit eten gegaan omdat het al 11 uur was..
Dus Naja tot nu toe, zeer geslaagde vakantie.. En geweldige sarcasme... 1 ding scheelt: ik mag nu wel weer normaal de douane door zonder dat ik de helft van mijn koffer inhoud bij Jochem erin moest doen omdat hij te zwaar was. Door al het gestolen spul kan ik er gewoon doorheen hoor!

  • 15 Juli 2012 - 10:59

    Opa Scholte:

    Lieve Laury,Het zit je ook niet mee daar in Roemenie.Nog even vol houden, als je weer thuis bent gaan we pannenkoeken eten,kan je alles vertellen wat je niet goed is gegaan,om het daarna zo snel mogelijk te vergeten.Liefs en een dikke kus.Opa


  • 15 Juli 2012 - 17:54

    Mamma:

    Hoi grote lieverd,
    Het is allemaal wel een gedoe, zeg. Je bent met de beste intenties naar Roemenië gegaan, maar een zonnesteek en een lege koffer zaten niet echt in de planning. Gelukkig heb je je humor behouden. Jammer dat het allemaal zo loopt. Ik hoop dat je toch nog een hele leuke tweede week krijgt.
    Grote, dikke kus en een nog grotere knuffel van ons alle drie en een lik van Nyka.

  • 15 Juli 2012 - 21:43

    Oom Jacques:

    Hey Laury,
    Wat een ellende allemaal, zeg. Ga je naar Roemenië om daar te helpen krijg je dit allemaal op je dak!
    Hou je taai en hopelijk is de laatste week daar wel leuk!
    Groeten, ook namens oma Ger.

  • 16 Juli 2012 - 11:11

    Rianne:

    probeer het nog even een weekje vol te houden, volgende week ben je weer thuis.
    wat wel echt triest is, is dat de Roemenen naar huis gestuurd worden, terwijl het hun eigen land is.
    en jullie moeten daar werken?!
    Dat slaat echt nergens op, jullie zouden naar huis moeten, en zij lekker werken.
    Kom je daar, en ook nog je koffer leeg gejat..
    nog maar een week, sterkte xo

  • 16 Juli 2012 - 12:18

    Lex:

    Doe je wat aardigs voor ze, gaan ze er vandoor met je spullen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laury

Hallo daar!

Actief sinds 09 Feb. 2012
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 6106

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2012 - 10 September 2012

Curacao

08 Juli 2012 - 23 Juli 2012

Roemenië

Landen bezocht: